dimecres, 17 de setembre del 2008

Santa Tecla 2008 - Tarragona us espera !

Ja torna Santa Tecla, la patrona de Tarragona. I com que m'he comprat una càmara de fotos nova, la Casio Exilim EX-Z80 l'estrenarem de la millor manera possible.
Aniré penjant videos i alguna foto de alló que mes m'agradi.

diumenge 14 de setembre :

I començo amb un video de :

Ska Cubano :

Fusió de ritmes cubans i Ska de Jamaica, una bon començament per ser diumenge amb uns ritmes enganxosos i bons músics a l'escenari. Vaig trobar a faltar algun clàssic de l'Ska, però tot i així va valer la pena.





dilluns 15 de setembre :

D'callaos :

Grup d'arrels flamenques i d'inspiració rollo Triana o Pata Negra, jo no els coneixia, i dintre de que a mi no es la música que més m'agradi el concert ha estat bé, com sempre aquests grups el que si tenen son bons músics, i ademès amb una cantant amb força.




El Bicho :

Seguint l'estela de D'callaos, ha actuat el Bicho un artista de Madrid, que fusiona (o que be sona això de la fusió..)rock d'arrels flamenques amb bulerias, rock progressiu, o ritmes africans. S'ha de dir que la banda ha sonat realment bé, sonava compacta i quan s'han endinsat en el rock progressiu m'ha recordat molt al so dels 70 de rollo psicodèlic.. i si això ho sumem a un cantant amb caràcter, doncs el concert ha estat força bé (recordeu que aquest tipus de música no m'entusiasme..)






Sala El Cau amb DJ Amable

Una mica per trencar el rollo flamenquillo ens hem passat per el Cau que hi punxava el DJ Amable ( normalment el podem trobem a la sala Razzmataz de Barcelona),ja l'ahvia vist altres cops, i bé ha estat com sempre, poca música electrònica i rollo mes indie ...per passar l'estona està bé. I com sempre el cau a tope de gent, sort que no tinc claustrofobia...



dimarts 16 de setembre

Mazoni :

Si senyor, això es anar de cara a la feina, poca posse i molta canya, va ser un molt bon concert per part de Jaume Pla (cantant) i la seva banda, textes en català, anglès i alguna versió de David Bowie i a disfrutar.
Per cert després van tocar Whiskyns, mare meva quina diferencia, evidenment no vaig fer cap video, ho ho sorry !






Esteu tots convidats a passar per Tarragona i disfrutar de la festes, ja ho sabeu !!

PD: Per cert la camara Casio Exilim EX-Z80 ,té una funció que es diu YouTube Capture Mode, que jo hem pensava que en el display de la càmara hi hauria l'opció de gravar en un format reduït ja pensat per penjar-la al YouTube, però no es així, el que s'ha de fer es utilitzar un soft que et prepara el video per penjar-lo, el problema es que només funciona en windows, i jo que actualment faig servir el Linux, es una caca ... però en fi, com que tinc un arranc dual (linux,windows)en el portàtil no es un problema en si. El de casio podria pensar també en una versió per la gent que cada dia més utlitza alguna distribució Linux.