dijous, 5 de juny del 2008

Getspace una extensió per el Mozilla d'alló més pràctica



Hola,
he estat provant una nova extensió per el Mozilla Firefox que ès diu Gspace, es tracta d'un disc dur virtual que vol aprofitar la gran capacitat que té el Gmail per emmagatzemar correu, ara mateix el meu correu de Gmail té més de 6 giga d'espai , i no tinc ni el 7 % ocupat.
Doncs gràcies a Gspace utilitzo la meva conta de correu de disc dur i així puc accedir desde qualsevol pc als meus arxius que més utilitzo ,per exemple tinc algun programet que de vegades utilitzo per netejar el pc i així sempre el tinc a mà, i mil coses més fotos,documents i fins i tot música la qual el mateix gmail la reprodueix sense necessitat de tenir cap reproductor al pc (es curiós oi !!).



Té la opció de gestionar més d'una conta de Gmail, per tan si ens creem una conta de gmail la podem fer servir exclusivament de disc dur virtual, es una forma molt fàcil de d'accedir a un servei d'aquest tipus.

http://www.getgspace.com/es/

Una vegada instal.lada podràs accedir a Gspace desde el menú "Eines" del Mozilla Firefox i es clar tenir una conta de correu Gmail per poder configurar-lo

Via diariothc